9 Haziran 2008 Pazartesi

Anket Sonuçları

1 hafta süreyle sizlerin oylarına sunulan anketimiz Türkiye-Portekiz maçı öncesi kapandı..Okurlarımız Türkiye'nin gruptan çıkacağını düşünüyorlar.Portekiz maçından sonra hala Türkiye maç yapmamış gibi geliyor bana çünkü Portekiz'in karşınında bir rakip yoktu.O maça da uzun bir yazı yazılırdı da finaller nedeniyle de iyice gerilmişken kendimi tutamam diye korktum..

Umarım sonuç anketteki gibi olur..ne diyelim çıkmayan candan ümit kesilmez..

İddaasal Faaliyet


Vöh be arkadaşım amma sallamışın,bu tutsun gelsin sonra benimkini tutsun adını verdiğim,kısaca yok artık lebron james diye de hitap ettiğim maçlarımla karşınızdayım...


ilk maçımız Romanya-Fransa:


Gün geçmiyorki bomba gibi bir karşılaşma ekranlarımıza gelmesin.Turnuvaya başlangıç yapan takımlar hep bir kaza olur mu korkusuyla çıkarlar.şu ana kadar bir kaza olmadığına göre vakit gelmedi mi sizce a dostlar...işte kazamız...prim almayı reddeden,şerefimizle oynayacağız diyen romanya fransadan bir puanı koparır.hatta ilk yarı:0 maç sonucu 0 ilaçtır,candır.ya tutarsadır,ben yazdım sizde yazındır.


ikinci maçımız İtalya-Hollanda:


vay anasını dedirtmiş,dudak uçuklatmış karşılaşma değil midir dostlar.peki italya'nın ilk yarı luca toni ile öne geçmesi,akabinde defansa çekileyim derken cannavaro'nun eksikliğini hissedip,schneider'in golüyle beraberliğe razı olması çok mu fantasik.değil canlar değil.bence tam olarak olacak bu.ilk yarı : 1 maç sonucu : 0


son maçım,en bankon,tontişim: Yunanistan-İsveç


o bir kere olur,büyüyü bozma söylemelerime katılmayan yunanistan isveçe boyun eğer.golü elmander atar.açık net! 2

ilk yarılı mı istedin gülüm 2/2.net.

6 Haziran 2008 Cuma

Tahmin Köşesi



Portekiz-Türkiye


Oranlarda ve zihinlerde maçın favorisi Portekiz.Bu maç için sonuç oynamak yerine alt-üst oyunundan üst tercihinin daha akıllıca olacağını düşünüyorum.Malum Portekiz'in hücüm hattı çok güçlü ve bizim defans bloğumuz da maalesef güven vermiyor.Ronaldo,Querasma,Deco,Nani gibi oyunculara sahip rakip karşısında maçı gol ya da goller yemeden bitirmemiz gerçekten zor gözüküyor.Rakibin defans bölgesi ne kadar iyi oyunculardan oluşsa da kalecileri Quim pek iyi bir kaleci değil.Ayrıca skoru her an değiştirebilecek Nihat gibi bir oyunucumuz var.Kısacası bu maçta iki takım da gol atmak için oynar ve bol gollü bir maç izleriz.


Tahmin: Üst



Avusturya-Hırvatistan


Hırvatistan'ın kadrosu çok kaliteli ve üst düzey futbol oynuyorlar.Avusturya ev sahibi ancak bu avantajlarının Hırvatistan'a işleyeceğini düşünmüyorum.Hırvatlar işi şansa bırakmayıp Almanlarla beraber gruptan çıkmak için bu maçı alacaklardır.


Tahmin: 2


Hollanda-İtalya


İtalya her turnuvada olduğu gibi Euro2008'de de kupanın en büyük adaylarından.Portakallar ise harika bir kadroya sahip olmalarına rağmen yıllardır istedikleri başarıları elde edemiyorlar.Ben bu turnuvada da tarihin tekerrür edeceğini ve Hollanda'nın pek ileri gidemeden eleneceğini düşünüyorum.İtalya defansında Cannavaro yok.Ancak 11 kişinin defans yaptığı takımda bu eksik de bir şekilde kapatılır.Bakalım Huntelaar yeteneklerini İtalya'ya karşı gösterebilecek mi? Ben iki takımın forvetlerinin de etkili olamayacağına ve maçın az gollü biteceğine inaniyorum.


Tahmin: Alt

5 Haziran 2008 Perşembe

Sonunda..

Herkesin "bak bu adam çok iyi ileride görürsün" dediği Porto'nun yıldızı Quaresma.Bi türlü İngiltere,İspanya,İtalya'ya gidememişti.Sanırım artık bu yaz onun için en uygun zaman.Porto şike iddialarıyla çalkalanırken,şampiyonlar liginden men edilmişken para dolu bir çanta bırakıp aradan sıvışır gibime geliyor..Nereye mi?Şöyle 1-2 haftaya olmazsa Fotomaç Fener'e getirir..Ama sonunda Inter'e gider.Bu arada Mourinho'nun Inter'in başına gelmesiyle tüm Chelsea'yi Inter'e topluyor yabancı basın.Lampard sözleşmeye yanaşmıyormuş.Essien'de yakınmış..Bu iki isimden biri de Milano yolcusu gibi..

2 Haziran 2008 Pazartesi

Yine,yeni,yeniden KLOSE


Kendisi için üstün Alman teknolojisi veyahutta Bayern'in afacan çocuğu denmedi şimdiye kadar.Ancak o sürekli üstüne koyarak yoluna devam ediyor.Kim mi bu isim...Durun heyecanlanmayın a canlar şimdi açıklıyorum: Miroslav Klose...

2002 Dünya Kupasında gol krallığında Ronaldo'nun ardından 2. olan miroslav,yarım kalan işini 2006 Dünya kupasında tamamladı.Hatta kendisine o zamanın parasıyla 5 milyon yatıran bana 25 milyon kazandırdı.Kendimizi Hulusi Kentmen filmlerinde hissetmemize gerek yok 25 ytl kazanmıştım,para mı lan o demeyin dostlar,iddaa tutturmanın keyfi ve güvendiğiniz forvetin sizi mahçup etmemesi paha biçilemez...

Evet açıklıyorum: euro 2008'inde en büyük gol kralı adayıdır gözümde.Her ne kadar iddaa yetkilileri united'ın afacan çocuğunu ve Fernando Torres'i favori görselerde.Densizliklerine verip sizi 8 misli kazanmaya çağırıyorum canlar.

Gruplara baktığımızda en cırt grubun Almanya'nın grubu olduğunu görüyoruz.hatta bir üst tura çıkması halinde bizim grupla eşleşmesi muhtemel.Bu şartlarda Klose gol olup yağmaz mı dostlar.Şahsi fikrim "akmasa da damlar" yönünde.Sonra ivan dediydi dersiniz...demezseniz canınız sağolsun,Klose gol kralı olmazsa onunda canı sağolsun.Çok sağoluuuunn!!!!